TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Blog

Elindult a Google Shopping Magyarországon

Bit Buy Bit
2019.06.06 08:15

Tisztelt Látogató!

Elindult a Google Shopping Magyarországon

A világ számos országa után mától Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása, és fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak.

Az új keresőhirdetési megoldás abban tér a hagyományos szöveges Google hirdetéstől, hogy a legjobb ajánlatokat mutatja a keresett termékre a kereső legfelső sorában, képpel, árral és a boltok nevével. A legjobb ajánlat azt jelenti, hogy ha több bolt kínálja ugyanazt a terméket, nagy valószínűséggel annak a hirdetése fog megjelenni, amelyiknek jobb az ára.

Köszönet: https://kosarertek.hu/

#bitbuybithu #webshop #webáruház #dropshipping #googleshopping

Óriási növekedési lehetőség

Az új hirdetési formátum fenekestől forgatja fel a piacot, szeizmikus méretű változásokat okozva egy-egy szegmensben. A tengerentúli adatok azt mutatják, hogy a Shopping kampányok hatékonysága átlagosan 30 százalékkal jobb, mint a hagyományos keresőhirdetéseké.

Export kiskapu

A Google Shopping számos export piacra nyit kiskaput. A világ sok országában már működnek a Shopping-hirdetések. Ezen a platformon keresztül könnyebben átjárhatók lesznek a határok, mivel ezen típusú termékkampányokat könnyebb lokalizálni. Ezért, aki a hazai Shopping-hirdetéseket dominálni tudja, akár külföldi piacokra is léphet.

A tapasztalatok szerint, akik egy új technológia bevezetésénél időben belevágnak, lefölözik a piacot. Hónapokba, akár évekbe telhet amíg egy új formátum elterjed és aki gyorsan reagál, akár a piac élére ugorhat. Ez játszódott le a webshopok, a PPC kattintás alapú hirdetések, a közösségi média megjelenésekor. Érdemes minél előbb lépni.

Azonban nem elég gyorsnak lenni. A sikerhez újra kell gondolni az online üzleti stratégiát, rendet kell tenni a termékkatalógusban – ami egy nagyobb webáruházban többezer terméket is jelenthet – valamint új, Shopping alapú kampányokat kell felállítani a Google hirdetési fiókokban. Ezen felül a sikerhez adatalapú döntéseket kell hozni. Elengedhetetlen a webanalitika – például Google Analytics – haladó szintű alkalmazása, haladó árfigyelés, a versenytársak ajánlatainak naprakész ismerete és nem utolsósorban a növekedési szemlélet.

A világ legnagyobb piacain a már 2012 óta létezik ezen a néven a Shopping-hirdetés. Az uniós bevezetést versenyjogi akadályok lassították. Magyarországgal egyidőben Romániában és Szlovákiában is elindul a szolgáltatás, mely jelenleg mintegy 30 országban működik el világszerte. A bevezetés kezdeti időszakában a hirdetők egy kis százalékának elérhető a Google Shopping-hirdetés, de a közeljövőben minden hirdető számára hozzáférhetővé válik.

További naprakész információkat kaphat Facebook oldalunkon, vagy Facebook csoportunkban.

 

Üdvözlettel, a BitBuyBit csapata